3070091307 |
Concert d´histōries adaptades. Creem una cantata |
2023-2024 |
Grup de treball. Educaciķ Infantil-Primāria |
|
|
|
2/10/2023 - 7/6/2024 (40 hores) de h a h |
|
CRP del Baix Llobregat VI |
|
Albacete, 1 (Sant Vicenį dels Horts)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Llobregat VI
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure plānol
|
Inscripciķ |
08/09/2023 - 24/09/2023 |
|
|
Descripciķ i Metodologia: |
Grup de treball amb la finalitat de crear una cantata que s'interpretarā en directe pels alumnes de les diferents escoles participants en un concert que es farā durant el mes de maig al teatre de la Passiķ d'Olesa, amb actors i música en directe.
|
| |
Objectius |
- Preparar la logística del concert, desenvolupar una histōria i adaptar les canįons necessāries
- Crear les lletres de les canįons, coreografies i escenografia de l'obra
|
| |
Continguts |
- Descobriment i interpretaciķ de propostes musicals de diferents corrents estčtics i procedčncies
- Realitzaciķ i interpretaciķ d'una creaciķ col.lectiva d'una prāctica musical
- Creaciķ d'elements escenogrāfics
|
| |
Avaluaciķ |
Grau d'inserciķ curricular de les propostes de la comunitat de prāctica.
|
| |
Requisits de certificaciķ |
Implicaciķ directa amb la comunitat de prāctica i participaciķ superior al 80% de la cārrega lectiva.
|
| |
Persones destinatāries |
Professorat especialista de música de primāria dels centres educatius del Servei Educatiu Baix llobregat 6
|
| |
E-mail |
se-baixllobregat6@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessiķ 1 |
dijous |
19/10/2023 |
1000 |
1100 |
Sessiķ 2 |
- |
- |
|
|
Sessiķ 3 |
- |
- |
|
|
Sessiķ 4 |
- |
- |
|
|
Sessiķ 5 |
- |
- |
|
|
Sessiķ 6 |
- |
- |
|
|
Sessiķ 7 |
- |
- |
|
|
Sessiķ 8 |
- |
- |
|
|
Sessiķ 9 |
- |
- |
|
|
Sessiķ 10 |
- |
- |
|
|
Sessiķ 11 |
- |
- |
|
|
Sessiķ 12 |
- |
- |
|
|
Sessiķ 13 |
- |
- |
|
|
Sessiķ 14 |
- |
- |
|
|
Sessiķ 15 |
- |
- |
|
|
Sessiķ 16 |
- |
- |
|
|
Sessiķ 17 |
- |
- |
|
|
Sessiķ 18 |
- |
- |
|
|
Sessiķ 19 |
- |
- |
|
|
Sessiķ 20 |
diumenge |
07/07/2024 |
1000 |
1100 |
|
| |